Tuesday, August 20, 2013

My 3+ birthday!

Alhamdulillah...hari ni masih lagi berkesempatan untuk meraikan hari lahirku yg ke 30 ehem2 ++...
  
 The seventh sibling was born..the love of the family!

Walaupn tanpa suami di sisi..keletah anak2 pn dh cukup menggembirakan..macam2 idea si afiff & aqiff nak buat birthday party utk mummy tp apakan daya ape pon x jadi...hahahaha.. :)

Walaupn xde surprise di malam2 buta oleh anak2 & suami..mesej2 ini pun dh cukup buat mummy tidur lena sambil senyum meleret2 malam ni...hehehe..tq to hubby, siblings & friends!

 The first message on my FB wall, then whatsapp..

 and line...nasib baik i x layan twitter, kakao talk and so on kalo x harus semua tempat en hubby ni post...kekekeke...tq my love...i'm so overwhelmed and touched by this du'a and thought! It makes me LOVE you MORE3!!!

 Thanks to siblings & in laws for the wishes and du'a toooooo....

  And many2 Thanks to my beloved friends for the wishes and du'a....Those wishes really made my day!
  HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment